לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

לגלות את העוצמה\הלהבה הפנימית

מאת: Einat Uncig


הדבר שבו אנו הכי מוכשרים וטובים בו הוא גם הדבר שהכי קשה לנו איתו או התכונה שאנו לא אוהבים בעצמנו.

עד כמה שזה יישמע מוזר, זה הנס האמיתי שמתגורר בתוכנו. ברגע שאנו מסוגלים להבין שהשד הזה הוא גם המתנה הכי טובה שקיבלנו בעולם הזה והוא סוג של עסקת חבילה יהיה לנו יותר קל להיות סלחניים וחומלים כלפיו. נוכל לקבל אותו ולפעול איתו למרות הכול.

ביהדות- חז"ל אומרים- אור וצל שמשתכנים יחדיו. אותו קול או אותה תכונה שאנו כה מתעבים בעצמנו שקולה במאזניים לזאת שאנו כה מעריכים וגאים עליה או היא היפוכה של אותה אנרגיה בגילוייה החיוביים והמקדמים. ולכן לא מומלץ לנו להפנות את כעסנו ותסכולינו (או בקיצור אל תירק אל הבאר...) אל אותו מקום שהוא למעשה ברכה.

לדוגמה- ילד שמצד אחד מאד ביישן ומבודד חברתית ומצד שני בעל עולם פנימי מפותח ביותר, נפש רגישה מאד, דמיון עשיר ופורה. או דוגמה נוספת אדם בוגר בעל כישורים חברתיים מאד מפותחים שמסוגל להתחבר לכל אדם ולהבין אותו (אתם וודאי תסכימו שזו מתנה מאד גדולה) ומצד שני הבנאדם הזה חווה אתגר מאד גדול בקבלת החלטות. קשה לו לבחור.

להיות אסיר של פחדים זה מה שרובינו חווים רוב חיינו ולעיתים אפילו ללא מודעות. אנו מעדיפים לחיות את הבינוניות כדי לא לחוות את הכישלון\ההצלחה האדירה. אנחנו מפחדים ממה שאנחנו נגלה או נכיר. זה קצת כמו להסתכל על עצמנו מהצד. לראות את החיים שלנו חולפים מעל פנינו כמו בסרט ,אבל אנחנו לפחות בצד הבטוח. אז זהו שלא. אולי לא ניפגע ישירות אבל אנחנו נקמול לאט ובטוח. הלהבה תידעך, האנרגיה תיזרום מאיתנו והלאה. וזה הרבה יותר גרוע. אתם יודעים את זה. אתם מכירים את זה. ראיתם יותר מידיי אנשים שעשו את זה. אנשים קרובים לכם. והנה זה מה שקורה לכם.

אסור שזה יקרה. עכשיו יותר מכל זמן אחר, כי אין זמן אחר, חייבים להתחיל. לצלול למסע. להיזכר במה שכל-כך מהר הספקנו לשכוח. אין כאן חוקים של מותר ואסור. המסע הוא מאד ייחודי. אם נרצה להאיץ את הגילוי והשינוי עלינו להיות אמיצים וצמאים.

"קיצור דרך" יכול להתרחש דרך האומנות כי אז נוכל להשקיט את המיינד. נוכל להגיע למקומות שאינם בשליטת האגו והמחשבה. ציור, שירה, מוסיקה, ריקוד, כתיבה וכ"ו..... מאפשרות לנו לגעת בעומקים הללו. תשאלו למה? במה זה אחרת?

ובכן כמו שילדים יודעים זאת היטב הדרך הטובה ביותר ללמוד ולדעת היא דרך החוויה. החושים, הם אלה שמנחים אותנו בדברים הכי אלמטריים, הכי בסיסיים.דרך העבודה עם החושים נוכל להבין את הטבע שלנו ולפעול בצורה יותר מחוברת ואותנטית למי שאנחנו באמת. החוויה, היא גם הלמידה וההפנמה הטובה ביותר. אני עושה, אני מרגיש, אני מבין, אני נוכח. אני מפנה חלל למה שאני יודע ונותן מקום לאי ידיעה. משהו חדש מתחיל ונרקם.
מזמינה אתכם לחלק חלק בסדנאות "שיטת פרפר" מודעות והתפתחות דרך תנועה תיאטרון וכתיבה. מאחלת לכם מסע מרתק של גילויים אל תוך עצמכם. ללא פחד. אתם הכי גדולים אז אל תעצרו את עצמכם יותר. עכשיו יותר מכל זמן אחר. לא להסתפק בסבל- כי זה לא מה שהחיים ייעדו עבורכם, מגיע לכם להיות מאושרים ולהשיג את כל מה שתרצו. לגלות את העוצמה הפנימית שלכם ולפעול מתוכה. באהבה אינסופית ובחיוך

המאמר פורסם גם כאן »

Einat Uncig עינת אבס-אונציג בעלת B.e.d בתאטרון-תנועה. מנחת סדנאות לארגונים וקבוצות. מלווה אנשים בתהליכי העצמה ומודעות דרך הגוף. מורה, כותבת ויוצרת.

כל המאמרים של Einat Uncig:

אהבת הגוף

אהבת הגוף

האמת היא שרובינו המכריע לא חי ביחסי שלום ושכנות טובה עם הגוף שלו (וזאת בלשון המעטה). אפשר להגיד שאצל רובנו זה דומה יותר ליחסי תיעוב. אנו מתעבים חלקים מסויימים בגופנו ויש לכך אינסוף ערוצים, כיצד תיעוב זה בא לידי ביטוי. הריפוי הראשוני והבסיסי איך שלא תהפכו את זה מתחיל מהמקדש שלנו- הגוף שלנו. כשלא טוב לנו, קשה לנו להיות ולחיות בטוב עם החיים.» מאת Einat Uncig

אהבת הגוף

אהבת הגוף

» מאת Einat Uncig

מה עוצר אותנו מלהגשים את החזון שלנו?

מה עוצר אותנו מלהגשים את

אם החזון שלכם הוא אורח חיים בריא, מאוזן מנטלית, לחיות בתחושת סיפוק ומימוש עצמי, חיוניים, נראים ומרגישים טוב - פעילות גופנית היא חלק בלתי נפרד מהגשמת חזון זה.» מאת עינת אבס-אונציג

חשיבות הדאגה לגוף הנשי-סיום לופ הדיאטות.

חשיבות הדאגה לגוף הנשי-ס

אם הבסיס של מגדל הקלפים זה אנחנו, ואנחנו לא יציבות מספיק המגדל יקרוס יחד איתנו. לשים את עצמנו במרכז זה לא חטא, זה הדבר החשוב ביותר שאנחנו יכולות להעניק לעצמינו ולסובבים אותנו. זו לא הזנחה, זו איכפתיות!» מאת עינת אבס-אונציג

בין גוף לתודעה- כוח הריפוי של הגוף.

בין גוף לתודעה- כוח הריפ

הסיפור של הגוף- מדוע אנו חשים בכאבים בלתי מוסברים?» מאת עינת אבס-אונציג

שיתוף חברים
עם : Einat Uncig